Un uicand bio

Probabil aţi observat, e la mare modă să fii bio. E mai scump, dar e „eco-friendly”, ceea ce e sinonim, într-un fel, cu perfecţiunea.
(De unde poate rezulta că berea e perfectă, că vinul e desăvârşit, că dacii- cu rânza, brânza şi osânza lor- erau cei mai înverşunaţi ecologişti etc.)

Ei, ceea ce voiam să vă spun este că, în acest sfârşit de săptămână, am fost şi eu bio. Adică m-am plimbat bio (recte: încet, fără zăbavă) printr-o pădure bio şi am rupt câţiva ghiocei bio, apoi am tăiat crengile copacilor mei bio folosindu-mă de un foarfece în mare parte bio (vreau să zic că fierul din care e făcut e un material bio, însă mă tem că procedura prin care se obţine fierul nu e întru-totul bio). Seara am băut un vin bio, apoi am avut un somn bio.

Voi cât de bio sunteţi azi?

5 comentarii

  1. 22/03/2010 la 10:46

    […] marea înspumată, Astăzi, când dormeai, am desenat-o pe trupul tău, Apoi, l-am învelit cu un cearceaf de spumă, Ce-ţi mângâia duios trupul catifelat. Iubito, mi-ai spus că adori cerul […]

  2. 22/03/2010 la 11:16

    Îmi place ideea de perfecţiune a berii…

  3. 23/03/2010 la 07:33

    […] activă în luna aceasta, dar şi mai consistentă şi plăcuta-n cuvinte se va alege, mulţumită Teodorei cu bijuteriile, cu minunaţii cercei despre care-am mai scris. O voi lăsa chiar pe ea să decidă cine îi […]


Lasă un răspuns

