Un minut de reculegere

Azi vreau să punem capăt iernii. Uite-aşa, m-am decis. Plimbândă-mă prin oraş, am mai văzut câteva petice chinuite de zăpadă, ce se retrag de pe trotuar precum melcii, lăsând în urmă dâre de apă efemeră. Treaba asta nu poate să mai dureze, basta! De mâine vreau primăvară! Eu zic că nu sunt exagerată cerând muguri pleznind în 20 ale lunii martie…

Până mâine, un minut de reculegere pentru iarnă. Două fotografii făcute la ultima ninsoare. Un arţar plin de globuri, ca un brad de Crăciun, luat prin surprindere de o ninsoare pe care nu o mai bănuia nimeni. Parcă o sită uriaşă s-ar fi aşezat deasupra pomului şi ar fi cernut zahăr fin, tos, peste toate podoabele lui de pe crengi. Şi globurile s-au ales cu nişte căciuliţe albe şi pufoase, frumoase de mama…focului!

17 comentarii

  1. 19/03/2010 la 09:38

    Timişoara 17 grade. M-am recules destul. 🙂

  2. Vania said,

    19/03/2010 la 10:48

    Iarna s-a dus!… 17 grade, cum spunea antepostatorul…

  3. 19/03/2010 la 11:21

    […] plimbat vreo cinci minute, Nici încet, dar nici prea iute, Discutînd ca la Geneva, Nici de-Adam şi nici de Eva. Şi-am […]

  4. tasha said,

    19/03/2010 la 14:07

    Ufff!! si la Satu Mare A FOST IN SFARSIT CALD AZI…nu pot sa spun ce bucurie am simtit,m-am saturat de iarna pana peste cap!

    • Teodora said,

      19/03/2010 la 14:14

      Nu cred că a fost cineva nemulțumit astăzi! Mie mi-a plăcut foarte mult această iarnă, dar, la fel de mult mă bucur de venirea primăverii.

  5. Povesti said,

    19/03/2010 la 14:25

    Hei, te asteapta un soi de premiu virtual la mine pe blog 🙂 http://www.glorybox.ro/2010/03/19/o-floricica/

  6. cell61 said,

    19/03/2010 la 15:37

    hai, măi, când începuse să-mi placă şi mie iarna, s-a terminat? of of…

    week-end însorit, Teodora!

    • Teodora said,

      22/03/2010 la 09:01

      A fost un weekend excelent,mulțumesc! Gata cu iarna,m-am hotărât. Peste câteva luni o să ai iarăși bucuria zăpezii,promit!

  7. 20/03/2010 la 06:28

    […] când eram mai mică am jucat în mai multe filme. Aici vă prezint unul, însă nu era lumina aşa de bună. Acum tot mă caută de la teatru, ca să joc în […]

  8. 22/03/2010 la 06:16

    […] pisicofil, şi-a dorit o scenă aparte, cu nuduri de pisici dezbrăcate-n pielea goală, de aceea am făcut filmarea în baie, hainele fiind lăsate în mod provocator doar pe […]

  9. teonegura said,

    22/03/2010 la 10:17

    Nu stiu de ce nu pot sa ma reculeg, probabil pentru ca in sinea mea, ma bucur tare mult ca primavara a venit si baba Dochia s-a tot dus…pe pustii.

  10. 23/03/2010 la 07:33

    […] Teodorei cu bijuteriile, cu minunaţii cercei despre care-am mai scris. O voi lăsa chiar pe ea să decidă cine îi merită, într-un comentariu pe care, draguţă cum e, o să-l posteze […]


Lasă un răspuns

