Ultimul drum

„Căci ţărână eşti şi-n ţărână te vei întoarce”, se spune în anumite ocazii. Cu chestia asta nu mă împac prea uşor. Întâi, fiindcă la şcoală am învăţat că dumnealui corpul meu e alcătuit în mare parte din apă. Creierul excelează la acest capitol, dar nici alte organe, pe care pun mare preţ, nu sunt mai altfel. Pe de altă parte, nu mă împac prea uşor cu gândul că, după ce mă chinui o viaţă cu serviciul şi alte cele, urmează să ajung pe marginea drumului, sub formă de pulbere. Să mă-njure o gospodină că m-am depus pe bibelourile ei, pe teveul ei, pe pantofii ei cu scârţ.

Aşa se face că eu aş prefera varianta, mult mai onestă, „căci apă eşti şi-n apă te vei întoarce”. Asta da, îmi place. Înseamnă că la o adică ajung la mare- fiindcă, după cum o ştie orice puştan, toate apele ajung în mare.

Frunza asta este cel mai bun exemplu.

17 comentarii

  1. 16/03/2010 la 08:08

    Daca vin bei, pulbere te vei face!” – as adauga eu!

  2. cell61 said,

    16/03/2010 la 10:00

    Pe mine mă atrage focul. Oare-s piroman?

    Mă bucur că ai revenit cu frumoasele tale bijuterii 😉

    • Teodora said,

      16/03/2010 la 10:18

      Nu cred! La țară sunt atâtea sărbători în care focul este la loc de cinste. Și mie îmi place.
      Mulțumesc (am fost acaparată de târguri….dragobete, mărțișor, 8 martie, motiv pentru care am avut activitatea mai slabă virtual).

  3. 16/03/2010 la 11:00

    Căci apă eşti şi în apă te vei întoarce. Recunosc că la o astfel de variantă nu m-am gândit până acum…

    • Teodora said,

      16/03/2010 la 11:16

      Acesta este unul dintre lucrurile bune în blogosferă, schimbul de idei!

  4. 16/03/2010 la 11:01

    […] care plouă fără milă, pentru a dansa desculță prin băltoacele acumulate de ochii hulpavi ai asfaltului încins până la lacrimi. Frigul încă răsfiră felii de ger peste ființa mea dornică să-ți […]

  5. Vania said,

    16/03/2010 la 12:35

    Nu-i pe-alese, că atunci ne-am revendica de la Coniac…

  6. VanGhelie said,

    16/03/2010 la 13:49

    uite de-aia nu-mi place sa sterg prafu.

  7. achilianu said,

    16/03/2010 la 15:36

    Ar mai fi varianta adaptata :„Căci ţărână eşti(imbibata cu apa) şi-n ţărână te vei întoarce(pentru ca tarana are nevoie de apa)”, 😛
    sanatate…

  8. baditaiulia said,

    16/03/2010 la 19:56

    Bratarici ca de martisorici :D. Foarte dragut ca se asorteaza cu sezonu’. Te astept cu nerabdare la mine pe blog.

    • Teodora said,

      17/03/2010 la 07:39

      Este colier,dar, se poate face și brățară. Încerc să țin cont de sezon, tendințe culori etc. Am fost în vizită.

  9. Vania said,

    17/03/2010 la 11:18

    Ca să avem unde ne întoarce…


Lasă un răspuns

