Programul prima casă, în variantă infantilă

Am avut două ţeluri locative, în copilăria mea. Amândouă realizabile, niciunul realizat.
Cel dintâi, să-mi fac casa într-o scorbură din rădăcina unui copac imens (eram modestă ca un bursuc)- probabil, sugestionată de filme precum „Toate pânzele sus” şi poveşti cu mizanscenă asemănătoare. Fireşte, părinţii nu s-au pus la mintea mea, să aducă-n curte, cu eforturi urieşeşti, un arbore multisecular, în burta căruia eu să stau zece minute pe zi. Însă ţelul mi-a rămas, deşi acum nu m-aş mulţumi cu un copac cu mai puţin de trei camere şi două băi.

Al doilea ţel a fost să am casa în pom. Tot ce-am obţinut între timp a fost să fiu, din când în când, în pom. La visul casei suspendate am renunţat, însă, mai ales de când am aflat cât m-ar costa liftul până la primul nivel de crengi, şi ce s-ar întâmpla dacă aş ieşi noaptea-n bătătură şi aş greşi poteca.

Totuşi, dacă mă gândesc bine, visurile mi s-au realizat, chiar dacă un pic schimbate. Am un apartament ca o scorbură (învecinat de alte zeci de scorburi identice), cocoţat cam pe unde ar fi vârful unui copac. D-aia zic: e bine să ai grijă ce-ţi doreşti!

10 comentarii

  1. VanGhelie said,

    09/02/2010 la 10:54

    prima casa nu-i neaparat si ultima

  2. VanGhelie said,

    09/02/2010 la 14:05

    ma refream la program, sa stii

  3. teonegura said,

    09/02/2010 la 14:37

    Eu imi doream sa locuiesc la tara, copil crescut printre betoane si cutiile numite blocuri, si uite c-am ajuns la s(t)at (l)a-casa. Cam multe jocuri de cuvinte, dar ma-ntelegi, si azi visez…

    • Teodora said,

      10/02/2010 la 07:14

      Eu am crescut la țară și tot la casă aș vrea să locuiesc (cu o pădure, o apă, prin apropiere)….

  4. Gand_licitat said,

    09/02/2010 la 16:14

    sincer, tre sa stau sa ma gandesc ce-mi doream de mica… si poate ca o sa scriu pe blog despre.
    oricum, placut scrisul si halziu… 😉
    si stii cum se spune ” nemultumitului i se ia darul „… asa ca , ai grija… zambeste scorburei tale si bucura-te de ea zilnic 😉 😛

    • Teodora said,

      10/02/2010 la 07:22

      Știu și această zicală…dar eu mă ghidez după „năzuiește spre mai bine”. Aștept să-ți citesc pe blog povestea ta de copil.

  5. Lord D`if said,

    09/02/2010 la 21:13

    Penultima fraza a sunat ca si cum ai locui intr-un stup:)

    • Teodora said,

      10/02/2010 la 07:16

      Păi cam așa este, stau într-un stup cu 10 etaje și multe albine nervoase.


Lasă un răspuns

