Nici laie, nici bălaie

Dacă e iarnă seacă-n zăpezi, e grav pentru giudeţ, ţărişoară şi planetă. Semn rău de încălzire globală, zvon de anotimpuri date peste cap, certitudine de sfârşit de civilizaţia modernă: războiul pentru apă de băut, noua variantă a Războiului pentru Independenţă.

Dacă e iarnă cum se cuvine, cu ger straşnic şi nămeţii pân` la streaşină, iar e grav pentru giudeţ, ţărişoară şi planetă. Aprovizionarea supermarketurilor nu se mai face corespunzător, maşinile de fiţe nu mai pot părăsi parcarea din faţa blocului ceauşist, băieţii nu mai pot ieşi pe ştrase în luna februarie cu tricouri albe mulate pe fibră, orijinal-fake made in Turkey.

Oricum ai lua-o, trei sferturi din bobor va fi nemulţumit. Ţi-e şi frică să mărturiseşti că ţie-ţi place preumblarea prin largi câmpii cotropite de zăpadă- ai, aşa, aerul unui colaboraţionist periculos!

17 comentarii

  1. cell61 said,

    08/02/2010 la 10:59

    Începe din nou să nu-mi mai placă iarna. Ce e aia, să dai o oră încheiată la lopată şi după 2 ore să fie altă zăpadă la loc?
    De fapt, ce nu-mi place deloc e faptul că trotuarele au fost uitate de primarii noştri şi eşti nevoit să mergi pe stradă, la un loc cu maşinile şi cu şoferii tâmpiţi (unul era să dea peste mine astăzi, de parcă e vina mea că merg pe stradă…)

    • Teodora said,

      08/02/2010 la 11:19

      Da, ai dreptate. Și eu am „înotat” în zăpadă de dimineață. Dar, puteți să mă considerați nebună…mie tot îmi place iarna!
      PS : vântul a fost de vină că ai muncit o oră degeaba!

  2. 08/02/2010 la 12:07

    Parcă aş simţi nevoia unui vânticel de primăvară…

    • Teodora said,

      08/02/2010 la 12:19

      Vine si el! Acum lucrez la marțișoare ghiocei, pe care o să le folosesc la incantații! Primăvara este aproape.

  3. Vania said,

    08/02/2010 la 12:09

    Noi suntem nemulţumiţi orice-ai declara, aşa că nu trebuie să te sinchiseşti…

  4. 08/02/2010 la 12:11

    Am hotarat! Iubesc zapada si urasc viscolul!

  5. VanGhelie said,

    08/02/2010 la 12:29

    cand am vazut cerceii am crezut ca zici de euro 2012. daca trece viscolu, ramane iar iarna frumoasa. 🙂

    • Teodora said,

      08/02/2010 la 13:04

      Nu m-am gândit la varianta asta cu 2012…nici cei în cauză nu prea cred că tratează problema serios! Trece, trece (sursă sigură)

  6. 08/02/2010 la 14:42

    Teodora, tu esti in poze? Mi-te inchipuiam mai inalta…

  7. gabi said,

    08/02/2010 la 19:10

    dupa ziua de azi, ma mai gandesc cat de mult imi place… :)))

    • Teodora said,

      09/02/2010 la 07:37

      O să uiți neplăcerile zilei și o să rămâi cu amintirea albului zăpezilor.

  8. Ada Rus said,

    08/02/2010 la 20:06

    Şi felul în care vedem iernile s-a schimbat. Alatădată, erau ierni, aşa cam ca asta, şi nu ne plângeam, dimpotrivă. Cred că ne-a afectat mai mult pe noi încălzirea globală.

    • Teodora said,

      09/02/2010 la 07:42

      Da, așa este.Auzeam aseară la televizor că au denumit iarna ” infernul alb”. Au fost altele mai rele ca aceasta.

  9. 09/02/2010 la 07:35

    […] un volum nou, mai galben decât Rusu Gigi când nu intră-n topul comentatorilor, mai galben ca Teodora când îi ignori bijuteriile, mai galben ca Andrei Pavel când se tauează galben, mai galben ca […]


Lasă un răspuns

