OUG privind atracţia universală

Guvernul României a ajuns la concluzia că Legea Atracţiei Universale nu poate aştepta să fie promovată în Parlament, adică trecută prin comiţii şi comitete, amendată şi votată etc., fiindcă date de ultimă oră arată că ea funcţionează, deja. Prin urmare, a fost promovată ca o Ordonanţă de Urgenţă.

Aşa se face că atracţia dintre lună şi brad este întru totul legală, de-acum. Mai ieri, un organ constatator zelos putea amenda astrul pentru pasiunea nutrită crengilor mereu verzi, dar azi trebuie să-şi bage chitanţierul în teacă.

Deasemenea, a fost legiferată atracţia dintre mărgele şi pământ, dintre mărgele şi trunchiul viţei-de-vie dar şi aceea, mult mai spectaculoasă, dintre mărgele şi gâtul purtătoarei. Dacă nu vreţi să încălcaţi legea, grăbiţi-vă şi cumpăraţi mărgele!

15 comentarii

  1. cell61 said,

    29/01/2010 la 09:25

    He he he…frumoasă promovare a mărgelelor tale 🙂

  2. Teodora said,

    29/01/2010 la 11:48

    Ei, cu toate că am dedus din prima că este de bine (femeile astea!), îți spun acum…mulțumesc!

  3. 29/01/2010 la 13:09

    Frumoase, frumoase…

  4. 29/01/2010 la 13:14

    dai si factura? as vrea sa deconteze nevasta-mea…

    • Teodora said,

      29/01/2010 la 13:18

      Pentru tine….fac rost și de factură….acum, dacă în loc de bijuterii o să scrie pe ea rulmeți,bujii etc să nu mă înjuri!

  5. teonegura said,

    29/01/2010 la 19:59

    Probabil ca ar fi in stare sa legifereze si impozitul pe fiecare rasarit de soare, pentru ca, vezi tu, fiecare noua zi, pentru prea multi, devine un semn de intrebare care creste, inspaimantator, precum o umbra sau o ciuperca ce, vorba unui cantec, „cheama a pustiu”… Margelele sunt o minunatie!

    • Teodora said,

      01/02/2010 la 07:21

      Cum? Nu avem impozit pe soare?….mă mir!
      Da, acesta este unul dintre motivele pentru care îmi place să fac mărgelele și restul bijuteriilor așa înflorate și vesele. Dacă înseninez, fie și numai pentru câteva momente o persoana, consider că am reușit.

  6. Vania said,

    30/01/2010 la 12:19

    Avem noroc cu guvernul, că altfel continuam să plutim!…

  7. Ada Rus said,

    01/02/2010 la 06:56

    O adevărată mană cerească ordonanţa asta. Ce uşurare…

  8. mary said,

    09/06/2010 la 09:17

    Buna Teodora !!!
    Sunt Mary Dragan din Arad am intrat intr-an joc frumos care se numeste Trafic cu Hituri si am si am avut si norocul intr-una din runde sa castig o pereche de cercei minunati din colectia ta !!!Sunt incantata imi plac foarte mult sunt o adevarata opera de arta !!!Felicitari si ……. Mutumesc!!!


Lasă un răspuns

