Dau natura în judecată! Am nevoie de martori…

Nu, să nu vi se pară ciudat că mi-am ales un aşa „duşman” atotputernic! Probabil veţi zice că se răscoală mâna în contra corpului, părul versus scalpul sau dopul împotriva sticlei. Dar, chiar şi aşa de-ar fi, am drepturile mele, şi nu văd de ce nu mi le-aş apăra, oricine ar fi cel ce mi le încalcă!

Uitaţi-vă, dacă aveţi bunătatea s-o faceţi, la şiragul meu de mărgele, apoi priviţi şi la ce-a făcut natura, undeva, într-un colţ de baltă, în care se socotea la adăpost de priviri indiscrete. Dacă n-aş fi bătut cu plăcere coclaurile, probabil că n-aş fi suprins-o pe coana Natură copiindu-mi cu neruşinare şi îndrăzneală bilele, apoi înşirându-le pe ce-a avut mai la îndemână şi mai potrivit acestui hoţesc scop…

Aştept, deci, înscrieri pe lista mea de martori. Va fi un proces răsunător, mare păcat să rămâneţi deoparte!

10 comentarii

  1. 27/01/2010 la 13:45

    Eu sunt primul!

    • Teodora said,

      27/01/2010 la 13:51

      Mulțumesc! Știam eu că nu o să rămâneți insensibili la rugămintea mea.

  2. VanGhelie said,

    27/01/2010 la 13:57

    ma bag. pe persoana fizica

  3. Vania said,

    27/01/2010 la 14:50

    Este un caz evident de plagiat!

  4. teonegura said,

    27/01/2010 la 16:43

    Frumos blog, acum il descopar cu bucurie. Revolta dopului impotriva sticlei m-a sedus ca siragul de margele ce-mi aduce aminte de o carte, „Mataniile” de Florence Barclay. Te-am trecut si eu in blogroll, sa pot sa te vizitez mai des si mai usor.

    • Teodora said,

      28/01/2010 la 07:35

      Multumesc. Eu te citeam de pe alte bloguri… și am zis să fac economie la click-uri.

  5. Ada Rus said,

    27/01/2010 la 21:50

    Nici Natura nu mai are ruşine. A devenit plagiatoare, după ce s-a şi bezmeticit în căutare de alt ciclu de anotimpuri, se plictisise de cel secţionat în patru sezoane cât se poate de clare. Da, e furt, fără îndoială, depun mărturie.

    • Teodora said,

      28/01/2010 la 08:12

      Da măi, nu mai înteleg nimic, toate sunt de-a-ndoaselea! Mulțumesc de sprijin.


Lasă un răspuns

