Întrebare pentru ziua de marţi

„Alo, n-aţi văzut un cal maro?”. Întrebarea asta (decupată din vreun banc prost sau, poate, din vreo poveste de copilărie) îşi bate joc de mine de mai bine de două decenii şi jumătate. Mi s-a-nfipt adânc în creier, ca un cui într-o bucată de brânză. Uneori, când sunt obosită peste poate (de la număratul banilor scoşi din vânzarea bijuteriilor), întrebarea asta îmi vine în minte, fără să vreau, cu insistenţa unei mantre. Şi nu-i nimeni la capătul celălalt al firului, să răspundă!

Cum cui pe cui se scoate, inventez o întrebare „medicinală”, vindecătoare. ”Alo, n-aţi văzut un câine maro, lângă un stuf maro, căutând un mărgean maro?”

7 comentarii

  1. Leo said,

    26/01/2010 la 10:00

    Am vazuuuut, am vazuuut ! Si pe mine ma obseda vorba cu calul maro, dar magia ta se pare ca are efect ! 🙂

  2. 26/01/2010 la 11:48

    Frumos catel! E al tau?

    • Teodora said,

      26/01/2010 la 12:04

      A familiei (este o cockeriță veselă și jucăușă în orice moment din zi sau noapte )

  3. VanGhelie said,

    26/01/2010 la 14:11

    io stiam ca-i „alo, sunt eu picasso”

    • Teodora said,

      26/01/2010 la 14:36

      Pe vremea mea se asculta altă muzică (nu de alta, dar nu aveam cu ce să dăm beep)…..

  4. 26/01/2010 la 21:03

    […] 16. Teodora – 12 […]


Lasă un răspuns

