C-o hibernare, toţi suntem datori!

Acum mai an eram înfricoşaţi de prognozele, desigur că absolut „ştiinţifice”, ale meteorologilor ce decretau moartea prin insolaţie a planetei. Teoriile lor, doldora de cifre, modele şi algoritmi, prooroceau veri şi, mai ales, ierni foarte calde, „cum niciodată n-a mai fost”.
Îmi treceau deja prin faţa ochilor urşi adaptaţi noului regim termic, cu blană doar în regiunea genitală şi, poate, la subţioară. Urşi care iarna nu se mai ascund în grote bine astupate, ci stau la soare, cu o cola rece la-ndemnână.

Şi a venit iarna asta, măturând cu palma ei îngheţată toate teoriile prăpăstioşilor de meteorologi. Ninge, e frig ca-n Siberia, e promoroacă pe pomi şi trozneşte zăpada sub picioare precum crengile uscate iască.

Iar urşii sunt la hibernare, afundaţi zdravăn sub omăt.

Să începem, cumva, să ne temem de o nouă epocă glaciară?

12 comentarii

  1. VanGhelie said,

    22/01/2010 la 12:21

    :). Asta asa, de final.
    Stii ca era glaciara se numeste si cand se incalzeste? Ironic, nu?

    • Teodora said,

      22/01/2010 la 13:02

      Eu nu mă gândesc decât la era aia glaciară de am văzut-o în „Ice age”.

  2. crislis said,

    22/01/2010 la 12:56

    M-aş preumbla printr-o astfel de pădure înzăpezită… Bineînţeles, în drum către o căsuţă în care să fie cald şi bine… Şi vinul deja fiert.

    • Teodora said,

      22/01/2010 la 13:16

      Tot ceea ce zici este realizabil. Ai un weekend la dispoziție.

  3. 22/01/2010 la 14:03

    femela e cea din stanga?

  4. cell61 said,

    22/01/2010 la 15:34

    Şi nici vara n-a fost mai călduroasă decât de obicei. Pe de altă parte, de obicei nu se consideră un an, doi, ci o perioadă mai lungă pentru a vedea o tendinţă.

    Eu sper să revenim la anul cu 4 anotimpuri. Am început să mă obişnuiesc şi cu iarna. Încă vreo 2 postări de-ale tale pe tema asta şi voi ajunge să-mi placă foarte tare 🙂

    • Teodora said,

      25/01/2010 la 07:45

      Da,umblă vorba prin târg că această perioadă ar fi de 60-80 ani. Mie, îmi place foarte mult iarna, așa că, dacă depinde de mine să-ți placă și ție…e ca și rezolvat!

  5. 22/01/2010 la 21:46

    […] premiul de Scriitor Superior merge către: Teodora, Cristian, Florin, Teo şi Marius […]

  6. Vania said,

    23/01/2010 la 15:15

    Nataşa zice că n-ar prea hiberna…


Lasă un răspuns

