Raluca şi Marius, deocamdată forever

Raluca şi Marius sunt de nedespărţit. Iarna, ca şi primăvara. În casa scării- la o ţigară pe şestache, dar şi-n parc- scrijeliţi în carnea copacului. Fiindcă Raluca şi Marius sunt forever, până când moartea, sau plictisul, sau pur şi simplu drujba îi va desperechea.

Fiindcă nu pot trăi unul fără altul, eu m-am hotărât să dedic această zi Ralucăi şi lui Marius. Le admir devotamentul, hotărârea şi briceagul cu care chinuie copacii. Ş-aş face pe dos: dacă ei scriu pe un copac că se iubesc, eu aş scrie pe ei că iubesc copacul. Le-aş brăzda spinarea cu anunţul „iubesc duzii”, sau „îmi plac zarzărele forever”. Aşa, ca justiţie.

Dar nu pot face asta, mă mărginesc să fac perechi cuminţi de pisicuţe, care nici nu scuipă seminţe pe stradă, nici nu rup băncile şi nici nu schilodesc copacii.

6 comentarii

  1. VanGhelie said,

    20/01/2010 la 09:20

    Ai mare dreptate, dar asta cred ca stiai deja. De dimineata am ajuns la u artico: Brazii urasc sarbatorile. Nu mai stiu nude, dar e evident despre ce era vorba. Si, cum nu pot sa termin in nota asta trista, ca nu-mi sta in caracter, pftim un link fain: http://comics.cevamarunt.ro/tatuaj/

    • Teodora said,

      20/01/2010 la 09:37

      Da, așa este! Măcar să facem haz de necaz (specific românilor?)!

  2. Vania said,

    20/01/2010 la 11:00

    Din cât se zvoneşte, Raluca s-ar fi opus inscripţionării copacului, însă Marius a zis: „Da’ ce are?”, după care Raluca a consimţit. Gurile rele spun că s-ar fi despărţit după cinci luni, Raluca găsindu-şi pe unu’ cu serviciu…

  3. 20/01/2010 la 13:15

    Eu am ras! Stiu ca nu e frumos! 😀


Lasă un răspuns

