Brazi trăind în lumea ceţii

Ador brazii.

Când sunt mici, au aerul tututor copiilor, par sprinţari, ghiduşi şi nestăviliţi. Când se măresc, însă, capătă, cu toţii, o ţinută princiară, înţeleaptă şi demnă.

Scufundaţi în ceaţă, îmi par încă şi mai maiestuoşi decât sunt în plin soare. Intrarea în acea lumă nesigură, în care contururile precise sunt „topite” de abur, cu orizontul adus la doi paşi, iar dincolo de el putându-se afla chiar capătul lumii- ei bine, mutarea în această lume nu-i sperie: rămân la fel de senini, de mândri, de masculini.

Iată şi brazii mei, brazi de sărbătoare. O triadă de mici triunghiuri verzi, cu creştetul din verde crud şi globuleţe multicolore odihnindu-se-n crengi.

Şi iată, cu tălpile bine înfipte în moale pătură de cetină, şi brăduţul dintre ani, ţanţoş şi, în acelaşi timp, zglobiu, cu buburuze, şi steluţe, şi mici acadele întregindu-i ţinuta.

14 comentarii

  1. 10/12/2009 la 08:43

    Ce frumos e bradutul! Trezeste in mine spiritul sarbatorilor de iarna!

  2. 10/12/2009 la 10:22

    Alex Mazilu este autorul unor fotografii excepţionale…

    • Teodora said,

      10/12/2009 la 10:53

      Ştiu…dar aici sunt fotografii semnate D. Mazilu ( fratele meu ) :)…. nu copiez fotografii…am vrut ca totul să fie original in blogul meu.

  3. 10/12/2009 la 16:11

    Acum mi-am adus aminte că trebuia să-ţi scriu un mail. Amnezia …
    Bine că ne-ai adus brăduţ :). Uitasem că vine Crăciunul…

  4. 11/12/2009 la 09:50

    Am citit articolul din Adevarul despre handmade. Am aflat ca am absolvit aceeasi facultate. 🙂 Inginerii astia! Sunt buni la toate! 😉

  5. Teodora said,

    12/12/2009 la 14:54

    Adică mă faci bătrână!…..bineeeee

    • 12/12/2009 la 15:48

      Nuuuuu! Imi pare rau daca ai crezut asta! Sunt un pusti fara minte! 😀

      • Teodora said,

        12/12/2009 la 17:48

        Câţi ani zici că avem până la urmă? …..5? 🙂

  6. 12/12/2009 la 20:47

    Eu am 5, tu 8! 😉 😉


Lasă un răspuns

