I love handmade!

Aceasta a fost „lozinca” sub care, cu mic, cu mare, ne-am întâlnit în curtea Palatului Şuţu, la sfârşitul săptămânii trecute.

Soarele, parcă, ne-a îndrăgit întrunirea, astfel încât a stat sus pe cer, zâmbitor, mai toată ziua. Doar frigul ce ne-a dat târcoale, parcă vestindu-ne că iarna bate la uşă, poate-a şi deschis-o, în mai nordice ţinuturi române…

Musafiri au fost din belşug, cumpărători, asemenea- doar era Moş Niculae, zi de cadorisit fiinţele dragi cu care soarta ne-a învrednicit!

Dacă aţi fost, nu se poate să nu-mi fi văzut stativele, gata să cadă sub povara belşugului de bijuterii de mine făcute. Dacă n-aţi fost, apoi ne-om vedea data viitoare, nu-i bai!

9 comentarii

  1. 08/12/2009 la 09:45

    Am trecut si eu pe acolo! Nu am vazut nimic care sa aminteasca adresa blogului.

    • Teodora said,

      08/12/2009 la 11:09

      Fiecare cartonaş pe care sunt ataşate bijuteriile are adresa blogului. Nu te-ai uitat atent. 🙂

  2. Leo said,

    08/12/2009 la 09:47

    Cate forme, cate culori ! Ce harnicuta ai fost !

  3. 08/12/2009 la 10:14

    Atmosferă frumoasă… Îmi pare rău că n-am ajuns, de regulă îmi făceam timp…

    • Teodora said,

      08/12/2009 la 11:17

      Chiar este păcat….au fost mulţi expozanţi cu lucruri foarte frumoase. Se găsea de la miere ( direct producătorul ), turtă dulce până la haine, săpunuri (naturale), bijuterii, tablouri, globuri etc.

  4. Mihaela said,

    10/12/2009 la 05:39

    Hei, a apărut articolul. Îl poţi accesa aici> http://www.adevarul.ro/exclusiv_adevarul/Produsele_handmade-la_mare_cautare_de_sarbatori_0_167383679.html

    Cum cerceii achiziţionaţi de la tine i-am facut cadou, nu mai am adresa ta de mail.

    Mulţumesc.

  5. ivory said,

    07/01/2010 la 11:24

    Ce Frumos!!!!!!

    Cand mai sunt astfel de targuri, stii? Sau unde sunt anuntate, ca vreau sa ajung si eu odata la unul.

    • Teodora said,

      07/01/2010 la 11:36

      Momentan nu ştiu să vă spun. Dar, promit, cum aflu cum vă anunţ!


Lasă un răspuns

