Albul şarpe din adâncuri

Hm! Oare ce se zvârcoleşte acolo, sub pielea plăcut mirositoare a pământului încălzit de soarele blând al toamnei? Să fie căţelul-pământului, lighioana vrăjită despre care istorisesc străbunii, dar nimeni dintre ai mei n-a dibuit-o? Să fie flacăra tremurândă care se ridică, în unele zile vrăjite, peste comorile ascunse de veacuri?

Ia, să-mi bag eu nasul, că numai cine riscă, nu-i aşa, câştigă! Tii, ce minunăţie de bijuterii am găsit eu!

Ia te uită, ce noroc pe nasul meu fin!

Să le pun aici, pe-o frunză, şi le păzesc cu preţul ochilor mei din cap, până vreun suflet curat de femeie o trece pe uliţa pustie şi le-oi dărui…

8 comentarii

  1. 26/11/2009 la 11:44

    Frumos exemplar… Şi cred că este tare jucăuş… Urechile sunt mortale…

  2. 26/11/2009 la 19:15

    Firul roşu şi aceste boabe albe se vor potrivi la cămăşile de Crăciun.
    Să mă uit în punguliţă… O să-mi permit mâine să te caut pe e-mail.

  3. 27/11/2009 la 06:27

    Suflet curat? Are ceva de asteptat, saracutul! 🙂

  4. cell61 said,

    14/01/2010 la 12:14

    Ce frumoasă este! Îmi plac câinii foarte mult, îi prefer pisicilor.
    Deşi nici cu pisicile n-am nimic, îmi plac animalele în general. Cât avea în poze, vreo 7-8 luni, nu? 🙂

    • Teodora said,

      14/01/2010 la 12:25

      Nu. Are câţiva ani (trebuie să mă uit în carnetul ei) dar, aşa are ea, o faţă de copil (mai ales când o cerţi!)


Lasă un răspuns

