Ca un fir roşu…

Atunci când vrei să dai de înţeles că lucrurile au o noimă a lor, un înţeles care le uneşte şi le articulează într-un tot comun, spui că ele „au un fir roşu”. O povestire cu miez, o suită de întâmplări, istoria însăşi- toate sunt „înşirate” pe câte un fir roşu.

Nu vă miraţi, deci, că eu vă arăt azi firul roşu… al acestei toamne.

E ca un şirag de mătănii arzând, şi l-am descoperit şerpuind printre frunze uscate, unduindu-se pe trupul aplecat al unui fir de porumb sau, aruncându-se nebuneşte în aer, pentru a scăpa din chingile unor crengi desfrunzite…

11 comentarii

  1. cell61 said,

    25/11/2009 la 08:57

    Ce frumoase sunt! Ai un adevărat talent!

    • Teodora said,

      25/11/2009 la 09:10

      Mulţumesc! Muncesc zi de zi să îmi perfecţionez acest talent.

  2. 25/11/2009 la 13:57

    Vreau și eu ” acces la firul roșu”! Cel care-i direct cu Kremlinul! 😀

  3. 25/11/2009 la 14:21

    Iar acest fir roşu propus de tine este deosebit… Foarte frumoase, ca de fiecare dată, de altfel…

  4. 25/11/2009 la 16:32

    Am inteles explicatia ta cu firul rosu! Iliescu mi-a explicat altfel: firul rosu cu Moscova…

  5. 10/01/2010 la 19:47

    cat sunt de frumoase !

  6. 12/01/2010 la 11:39

    […] leapsa care da in link


Lasă un răspuns

