Apă şi aer

Câteva cuvinte despre cele două „elemente” fără de care nu putem trăi, apa şi aerul. Nu vreau să vă povestesc despre cât de importante sunt, despre faptul că, oricât am fi noi de deştepţi, nu putem trăi fără ele etc. Eu remarc, acum, doar faptul că, cu cât este mai însemnat un lucru, cu atât are mai puţine trăsături evidente. De pildă, şi apa, şi aerul umplu orice spaţiu în care sunt „vărsate”.

IMG_0498

N-au o rigiditate a lor, proprie, nu sunt precum nisipul, sau mămăliga, sau jeleul. Aş mai atrage atenţia şi asupra faptului că niciunul dintre cele două elemente, în stare „pură”, n-are miros şi gust. În fond, nici culoare. Cu toate astea, sunt foarte importante. Cred că e ceva de învăţat de aici!

P_10.1

8 comentarii

  1. 13/11/2009 la 13:21

    Si berea ce o am acum in mana are aceleasi proprieti!

  2. Teodora said,

    13/11/2009 la 13:27

    Știu, am avut așa ceva în mâna, aseară! Acum, sunt la serviciu, nu-mi permit!

  3. 13/11/2009 la 13:34

    Eu acum am ajuns acasa, o bere este painea lui Dumnezeu, dupa atata sofat! Te invit la o Zagorka! Giurgiuvencele stiu ce-i aia! 🙂

  4. Teodora said,

    13/11/2009 la 13:43

    :)Vorba lui Creangă „Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu…..” ; nu răspund de restul, dar eu ştiu gustul unei Zagorka. Trebuie însă să recunosc că mi-a placut mai mult Ojusko din Croaţia.

  5. 14/11/2009 la 17:19

    Apă şi aer… Eu le identific întotdeauna cu iubirea…

  6. 16/11/2009 la 08:31

    […] casă la umbra gardului Teodora Când voi fi mare, aşa un gard o să-mi fac. Înalt până la cer, să nu sară hoţii peste el. […]

  7. Zamfir POP said,

    17/11/2009 la 22:26

    Cum ar fi fără apă şi aer? De fapt, ce ar mai fi?

    • Teodora said,

      18/11/2009 la 08:39

      Nu ar mai fi nimic! Şi cu toate acestea, nimeni nu ia seama la aceste doua lucruri esenţiale!


Lasă un răspuns

