Primăvara din toamnă

IMG_0032

Bau! Sunt eu, primăvara! Am de traversat câteva luni de frig, deci m-am îmbrăcat ca de iarnă. Şi, ca să nu fiu recunoscută de duşmancele viforniţe, m-am pitit după două frunze late, uşor îngălbenite de toamnă.

IMG_0047

Fugi după mine, urmăreşte-mă, dacă vrei ca-n toiul înfriguratelor zile ce vin să-ţi aminteşti de căldura blândă a zilelor mele, de albinele sălbatice ce ies din cutele pământului dezmorţit, de zambilele înnebunitor de parfumate, de puişorii de găină ce se-ngrămădesc la soare…

100_3181

Uite, ca mărturie, îţi ofer cerceluşi sub formă de pui- de găină şi de pinguin cu cioc galben, ce-nveselesc orice zi posacă.

100_3176

8 comentarii

  1. Leo said,

    11/11/2009 la 08:50

    Ce ma bucur sa descopar mereu oameni talentati !
    Felicitari pentru participarea la concursul de PA-uri ! 🙂

  2. Teodora said,

    11/11/2009 la 09:37

    Multumesc! 🙂

  3. Vania said,

    11/11/2009 la 10:22

    Nu-s aşa grăbit, când am o iarnă întreagă de savurat…

  4. Teodora said,

    11/11/2009 la 10:37

    Nici nu trebuie să te grăbeşti, Vania. Savoarea se obţine trăind molcom. Eu doar propun o soluţie de urgenţă pentru zilele de zloată, cu zăpadă gri şi murdară, adunată la margini de bulevarde, zilele în care iarna pare să fie totuna cu un noroi clisos, lipicios…

  5. achilianu said,

    11/11/2009 la 10:52

    Nu-mi place iarna, dar…ce bine ar fi daca ar fi asa cum zici tu…ce bine ar fi daca primavara ne-ar acompania in „toiul înfriguratelor zile ce vin” …ca macar pana vine iarna ne mai putem mintii asa frumos…
    sanatate…

  6. calinhera said,

    11/11/2009 la 12:42

    Ce frumoasă e toamna!

  7. Teodora said,

    11/11/2009 la 12:45

    Sunt de acord! Iubesc ceața!

  8. 11/11/2009 la 16:51

    Vine la fix, imi intrase frigul in oase!


Lasă un răspuns

