Voluptoasele dalii

Pentru mine, toamna înseamnă opulenţă, voluptate, prea-plin.
C_107.1
Primăvara e îndrăzneaţă, zvăpăiată şi, cumva, lipsită de greutate. Mi-o imaginez dansând rock`n`roll, cu obrajii împurpuraţi şi suflul tăiat. Apoi, vine vara, toropită şi leneşă, şi-o văd pierdută în calme simfonii. Şi, minune, toamna!
C_115.1
Ca o femeie aflată în plinătatea vârstei, lecuită de excesele tinereţii, însă mai cu vino-ncoa decât niciodată. Dansează tango, când repezindu-se ca o leoaică la partener, când lăsându-se purtată pe braţe, pradă unui abandon ce pare total.
P_10
Nici nu mă mir, astfel, de florile ce-o reprezintă. Dalia, de pildă. Cred că e una dintre cele mai „cărnoase” flori, şi parfumul ei îmi sugerează, precum şi osatura zdravănă a lujerilor erecţi, o fiinţă puternica şi, în acelaşi timp, delicată.
P_11.1

1 comentariu

  1. Anca said,

    25/10/2009 la 17:11

    Am vazut multe lucrusoare frumoase si colorate pe la tine pe aici.
    Am sa mai revin 😉


Lasă un răspuns

