Amintiri de la Targul Handmade

dsc049951

Ei bine, a fost şi Târgul Handmade. În cele două zile de sfârşit ale onoratei săptămâni trecute, pe granitul din curtea Palatului Şuţu, bucurându-ne de o vreme de toamnă cum alta mai frumoasă nu-i.

100_8921

Târg mare şi cinstit, organizat boiereşte, de Răzvan şi Andra- parcă de când lumea gazde ale unor astfel de reuniuni, săritori şi atenţi cu tot comersantul şi Domnia-Sa vizitatorul, fără deosebire. Ne-am văzut (până acum doar ne-am citit), am vorbit, eu v-am vândut, iar voi mi-aţi cumpărat bijuteriile.

dsc04960

Aţi fost aşa cum mă aşteptam, cum vă intuiam- zâmbitori şi amabili, de parcă tocmai trăiaţi în cea mai frumoasă dintre lumile posibile, şi nu într-un oraş blocat de ambuteiaje. Am un singur regret, şi-l spun sus şi tare: îmi pare rău că s-a terminat.

100_8923

100_8922

Nu sunt tristă, nu bocesc; vă mărturisesc, doar, că la aşa frumos târg aş tot veni! Cu drag, Teodora.

2 comentarii

  1. Leo said,

    07/12/2009 la 11:42

    Superb ! Pare a fi fost o experienta de neuitat !


Lasă un răspuns

