Eu

Deşi n-am nimic de ascuns, am ezitat, multă vreme, înainte de a vă arăta o fotografie cu mine. m4
Mi se părea că e mai important să vedeţi ce fac eu, decât cine sunt eu; vorba inginerilor: opera literară contează, nu omul care o produce! Pana la urma, insa, marketingul a învins şi, uite aşa, am ajuns să dau curs sfaturilor celor ce-mi tot spuneau că vânzările nu pot avea decât de câştigat dacă mă şi arăt, dacă mă expun, şi nu doar expun.
m1
Cică de-aia vezi nu doar cârnaţii, ci şi pe Matache Măcelaru, cel care-i produce/girează. În fond, spuneau ei, să ai trei decenii de viaţă, dar să arăţi ca şi cum ai avea doar trei ani nu-i chiar un lucru de ascuns! În fine, ce vreau să vă mai spun este că fotografiile sunt făcute în curtea casei, pe când mă pregăteam să plec la slujbă. Deşi e greu de crezut, îmi place să merg la serviciu. În fiecare dimineaţă mă trezesc cu veselie, cu faţa abia făcând faţă unui zâmbet întins de la o ureche la alta. Scot limba puţin la cei pe care-i las acasă, apoi îmi privesc vecinul cam imbecil, cântărindu-l cu capul puţin lăsat într-o parte, întrebându-mă, în sinea mea, cum de pot exista asemenea specimene incredibile.
m2
Mă rog, nu sunt prea afectată, căci la gât am şiragurile mele fermecate, care mă apără de deochi şi alte agresiuni externe.
m3

Vreţi şi voi?

Lasă un răspuns

