Vălătuci din mare

catarg 1

Fotografiile astea au fost făcute în Rhodos şi Kos- prima, o splendidă insulă grecească, a doua, surata ei mai mică. Vasul din prima poză tocmai se pregătea pentru o călătorie de pamplezir vizavi, în Turcia: să fii în Elada, şi să pleci pentru câteva ceasuri în Semilună, ce altceva ţi-ai mai putea dori?

catarg 2

Un posibil răspuns- să „conservi” cumva frumuseţea indescriptibilă a mării care scaldă cele două ţărmuri. Precum parfumierii capturează mireasma unei flori într-o lacrimă de lichid, aşa şi eu, mi-am zis, să „extrag” cumva esenţa acelei ape, când sticloasă ca un cristal curat, când albastră ca petala de cicoare, când verde ca frunza de iarbă, primăvara, când îndungată de dâre lungi de spumă albă…

colier vela

Am desprins bucăţele subţiri din marea asta, le-am făcut sul şi le-am tras pe aţă. A ieşit un colier, am scos şi de nişte cercei. Sper să fie la fel de răcoroşi ca adâncul din care i-am scos…

set colier si cercei

Lasă un răspuns

