Cercuri

colaci-de-salvare_crop2
Lumea e un cerc mare, înlăuntrul căruia stau strânse, unul-ntr-altul, sumedenie de cercuri mai mici.
Soarele e un cerc.
Conturul Pământului, irisul, roata- toate sunt cercuri.
Iar singura speranţă a „omului la apă” este tot un cerc- colacul de salvare.

salvarea-muscatei

Cununile din flori pe care grecii le agaţă pe ziduri, în prima zi a lunii Florar, pentru a binecuvânta casa şi toţi locuitorii ei şi a-i feri de rele în anul ce se întinde înainte- iată alte cercuri.

coroana-de-flori2

Am zis, deci, să vă fac şi eu o pereche de cercuri pentru urechi, după priceperea mea. Le-am rotunjit cu grijă, dintr-un material în carnea căruia sunt miriade de steluţe, lucind delicat în lumina soarelui. Apoi, am încins cercurile cu un brâu roşu-nvăpăiat, să vă sporească vlaga şi să ţină departe de voi deochiul cel rău.

colaci-de-salvare_big3

Lasă un răspuns

