Vulpea argintie

Ieri n-am mai înfrumuseţat peretele camerei cu creionul meu cerat. Chiar dacă am rupt gâtul unei păpuşi şi am smuls vreo douăzeci de boboci de bujor, tata a concluzionat că am fost cuminte- iar eu nu l-am contrazis.

andra

Drept recompensă, mi-a promis el, un spiriduş o să vină şi-o să-mi lase un mic cadou, atârnat într-o tufă verde de trandafir. Ia să vedem, întrezărim ceva printre frunzele zimţate?
vulpe-11

Ia te uită!
Chiar am primit ceva!
O vulpiţă sclipitoare, cu blana ca de sidef şi ochi mari-mari- dar nu negri, ca ai surorii mele, ci roşii, fiindcă e vrăjită.

O iau, e a mea!

vulpe-2

Dacă vrei şi tu, se cade să fii cuminte şi să ceri cui trebuie. Sigur primeşti!

Lasă un răspuns

