Fetita cu floricele

Am pielea măslinie şi catifelată, din străfundurile de neatins ale ochilor mei negri răsar steluţe sclipitoare şi jucăuşe, iar dinţii- alb şirag de perle scumpe rânduindu-se cuminţi sub două buze cărnoase şi roşii.

mara-11

Trupul mi-e izvor de parfumuri zeieşti, părul mi-e moale ca primul puf al puilor de randunica, iar, de te uiţi bine, ai să vezi că palmele mi se aşează în poală cu o cuminţenie care vine din vechimea lumii.

Si totusi, nu se cade fetiţă – ori femeie în toată legea – lipsita de podoabe. Deci, priveşte, mi-am atârnat şi eu un mic şirag de floricele multicolore. Le-am pus la încheietura mâinii, să-mi poarte noroc.

mara21

Iar acum te rog să mă ierţi, eu am să plec. Am foarte, foarte multă treabă. Am găsit o cretă, şi trebuie neapărat să scriu cu ea pe maşina tatei. Te salut, mai vorbim!

mara-3

Lasă un răspuns

